Azaan and Azaan Ki Fazilat in Gujrati

Azaan and Azaan Ki Fazilat

Azaan and Azaan Ki Fazilat By QuwwateIslam


અઝાન કા બયાન

અઝાન સુન્નત હૈ લેકિન ચુંકે અઝનસે ઈસ્લામકી એક ખાસ શાન ઝાહિર હોતી હય. ઈસ લિયે ઉસકી તાકીદ બહોત હય. અઝાન નમાઝે પંજગાના ઔર જુમ્મા કે લિયે અઝાન દેના સુન્નતે મોઅક્કેદા હય ઔર ઈસકા હુકમ વાજિબ કે કરીબતર હય યાની અગર કિસીને અઝાન ન દી તો સબ ગુનહગાર હુએ. હર ફર્ઝ નમાઝ કી અઝાન ઉસકે વક્ત મેં કેહના ચાહીયે, અગર વક્તસે પહેલે કેહ દી જાય તો વક્ત હોને પર દોબારા કહી જાય.

અઝાન

અલ્લાહુ અકબર. અલ્લાહુ અકબર *     اَللهُ أَكْبَرُ ، اَللهُ أَكْبَرُ  اَللهُ أَكْبَرُ ، اَللهُ أَكْبَرُ

અલ્લાહ બહોત બળા હય. અલ્લાહ બહોત બળા હય.

અલ્લાહુ અકબર * અલ્લાહુ અકબર *   أَشْهَدُ أَنْ لَا إِلَهَ إِلَّا اللهُ   أَشْهَدُ أَنْ لَا إِلَهَ إِلَّا اللهُ

અલ્લાહ બહોત બળા હય. અલ્લાહ બહોત બળા હય.

અશ્હદુ અલ્લા ઈલા-હ ઈલ્લલ્લાહ *   أَشْهَدُ أَنْ لَا إِلَهَ إِلَّا اللهُ  

મેં ગવાહી દેતા હું કે અલ્લાહ કે સિવા કોઈ મઅબૂદ નહીં.

અશ્હદુ અલ્લા ઈલા-હ ઈલ્લલ્લાહ *   أَشْهَدُ أَنْ لَا إِلَهَ إِلَّا اللهُ  

મેં ગવાહી દેતા હું કે અલ્લાહ કે સિવા કોઈ મઅબૂદ નહીં.

અશ્હદુ અન-ન મુહમ્મદર રસૂલુલ્લાહ *   أَشْهَدُ أَنَّ مُحَمَّدًا رَسُولُ اللهِ

મેં ગવાહી દેતાહું કે મુહમ્મદ (સલ્લલ્લાહુ અલયહી વસલ્લમા) અલ્લાહ કે રસૂલ હંય.

અશ્હદુ અન-ન મુહમ્મદર રસૂલુલ્લાહ *    أَشْهَدُ أَنَّ مُحَمَّدًا رَسُولُ اللهِ

મેં ગવાહી દેતાહું કે મુહમ્મદ (સલ્લલ્લાહુ અલયહી વસલ્લમા) અલ્લાહ કે રસૂલ હંય.

હૈ-ય અ-લસ્સલાહ * હૈ-ય અ-લસ્સલાહ  حَيَّ عَلَى الصَّلَاةِ   حَيَّ عَلَى الصَّلَاةِ

નમાઝ પઢને કે લિયે આઓ. નમાઝ પઢને કે લિયે આઓ.

હૈ-ય અ-લલ ફલાહ * હૈ-ય અ-લલ ફલાહ   حَيَّ عَلَى الْفَلَاحِ   حَيَّ عَلَى الْفَلَاحِ

નજાત પાને કે લિયે આઓ. નજાત પાને કે લિયે આઓ.

અલ્લાહુ અકબર * અલ્લાહ અકબર *    اَللهُ أَكْبَرُ ، اَللهُ أَكْبَرُ    اَللهُ أَكْبَرُ ، اَللهُ أَكْبَرُ

અલ્લાહ બહોત બળા હય. અલ્લાહ બહોત બળા હય.

લાં ઈલાહા ઈલ્લલ્લાહ *  لَا إِلَهَ إِلَّا اللهُ

અલ્લાહ કે સિવા કોઈ ઈબાદત કે લાયક નહીં

સિર્ફ ફજર કી અઝાન મેં હૈ-ય અલલ ફલાહ * કે બાદ દો મરતબા યે ભી કેહના ચાહિય અસ્સલાતુ ખૈરુમ મિ-નન નૌમ *   اَلصَّلَاةُ خَيْرٌ مِنَ النَّوْمِ નમાઝ નીંદ સે બેહતર હય

અઝાન કે બાદકી દુઆ

અલ્લાહુમ્મા રબ્બા હઝિહિદ દ્દા‘વતિત્તામ્માતિ વસ્સલતીલ કાઈમતિ, અતિ મુહમ્મદનિલ વસીલ-ત વલ-ફદીલત  વદ્દરજતર્ર-ફીઅત, વબ-અસ્હુ મકામમ મહમૂ-દ-નિલ્લાઝી વ-અત્તહૂ. વર્ઝુકના શફા-અતહુ યૌમલ કિયામાતિ ઈન્ન-ક લા તુખ્લિકુલ મીઆદ. (બુખારી, કિતાબુલ-અઝાન)

અનુવાદ

અય અલ્લાહ ઈસ દાવતે તામ્મા ઔર સલાતે કાઈમા કે માલિક તૂ હમારે સરદાર મુહમ્મદ (સલ્લલ્લાહુ અલયહિ વસલ્લમ) કો વસીલા ઔર ફઝીલત ઔર બુલંદ દરજા અતા ફરમા ઔર ઉનકો મકામે મુહમૂદ મેં ખળા કર જિસકા તૂને ઉનસે વાદા કિયા ઔર હમેં કયામત કે દિન ઉનકી શફાઅત નસીબ ફરમા. બેશક તૂ વાદે કે ખિલાફ નહીં કરતા.

(અધાન 681 નું પુસ્તક | એન-નાસાઇ V1) – (સંદર્ભ અલ-બુખારી 1/1)

اَللَّهُـمَّ رَبَّ هَذِهِ الدَّعْوَةِ التَّامَّةِ ، وَالصَّلَا ةِ الْقَائِمَةِ ،آتِ مُحَمَّدَاً الْوَسِيْلَةَ وَالْفَضِيْلَةَ ، وَابْعَثْهُ مَقَامَاً مَحْمُودَ ، اً الَّذِيْ وَعَدْتَهُ ، إِنَّكَ لَا تُخْلِفُ الْمِيعَادَ


ટિપ્પણી પોસ્ટ કરો

0 ટિપ્પણીઓ